Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków
- Autorzy:
- Paul Tiffany, Steven D. Peterson
- Promocja 2za1
- +34 pkt
- +19 pkt
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków
Planowanie sukcesu
Biznesplan to często niedoceniane, a przecież naprawdę potężne narzędzie, dzięki któremu działania Twojej firmy nabiorą tempa i rozmachu, pozwalając Ci obrać kurs wprost na sukces. Ten dokument to precyzyjny schemat działań, wymagający od Ciebie wyznaczenia celów oraz wskazania działań, które zamierzasz podjąć, aby te cele osiągnąć.
Niniejsza książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia biznesplanu. Dzięki pracy, jaką włożysz w jego tworzenie, dowiesz się o swojej firmie tego, czego nigdy wcześniej nie udało Ci się dostrzec, a co pomoże Ci pokonać rynkowych konkurentów. Kieruj się radami specjalistów i przeprowadź dokładną identyfikację swoich mocnych i słabych stron, posiadanych zasobów, słabości i siły.
- Dokładna analiza otoczenia biznesowego oraz rynku.
- Zdobywanie wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów.
- Orientowanie się we wszelkich szczegółach finansowych.
- Ocena perspektyw Twojej firmy i monitorowanie konkurencji.
- Zasady stosowania biznesplanu w praktyce.
Ponadto znajdziesz tu dekalogi: 10 sygnałów, że Twój biznesplan wymaga odświeżenia, 10 pytań dotyczących Twojego biznesplanu
DODATKI SPECJALNE:
- Przykładowy biznesplan
- Pułapki i błędy związane z opracowywaniem biznesplanu
Wybrane bestsellery
-
Innowacyjny program pozwalający praktykować prawdziwą troskę o siebie, która da ci siłę, podniesie na duchu, a może nawet zapoczątkuje rewolucję w twoim życiu Ta książka, napisana w zdroworozsądkowym stylu, pełna przykładów z praktyki autorki, badań klinicznych oraz narzędzi do radzenia sobie z p...
Prawdziwa SELF-CARE (bez kryształów, głodówek i kąpieli w pianie) Prawdziwa SELF-CARE (bez kryształów, głodówek i kąpieli w pianie)
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Czy ty też masz wrażenie, że im bardziej poświęcasz się poszukiwaniu szczęścia, tym bardziej nieuchwytne się ono staje? Czy ty także tęsknisz za czasami dzieciństwa, gdy małe rzeczy sprawiały ci radość, a twoimi decyzjami kierowała żywa ciekawość świata? Kto powiedział, że jako dorosły musisz wi...
Supernawyk. Odzyskaj spontaniczność i ciekawość świata Supernawyk. Odzyskaj spontaniczność i ciekawość świata
(38.92 zł najniższa cena z 30 dni)38.92 zł
49.90 zł(-22%) -
Narcystyczni rodzice umiejętnie odgrywają spektakl pod tytułem Idealna rodzina. Wzbudzają podziw i szacunek otoczenia, pokazują całemu światu, że utrzymują bliskie relacje z dziećmi, przykładają dużą wagę do ich wychowania, są zawsze życzliwi i uśmiechnięci Niełatwo dostrzec, że to tylko pozory ...
Czy ten dramat kiedyś się skończy?. Uwolnij się od narcyzmu swoich rodziców Czy ten dramat kiedyś się skończy?. Uwolnij się od narcyzmu swoich rodziców
(35.02 zł najniższa cena z 30 dni)35.02 zł
44.90 zł(-22%) -
Trauma może dotykać wszystkich aspektów życia zwłaszcza w dzisiejszych niespokojnych czasach. Na szczęście przy odpowiednim wsparciu jesteśmy w stanie przekształcić trudności w źródło naszej siły. Dzięki tej książce: dowiesz się, jak zapanować nad swoim układem nerwowym, dbając o oddech i ciał...
Odzyskaj swoją siłę. Jak praktykować samowspółczucie i dbać o rozwój po traumie Odzyskaj swoją siłę. Jak praktykować samowspółczucie i dbać o rozwój po traumie
(25.33 zł najniższa cena z 30 dni)25.33 zł
32.90 zł(-23%) -
Jak skutecznie stawić czoło gniewnym ludziom. 10 strategii postępowania w domu, w pracy i na ulicy. W czasach, kiedy coraz częściej musimy mierzyć się z agresją i wrogością innych ludzi w miejscu pracy, na ulicy, w sieci, a nawet w rodzinach, praktyczne strategie radzenia sobie w takich sytuacjac...(29.99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.19 zł
39.99 zł(-22%) -
JAK ARYSTOTELES POCIESZYŁBY OSOBĘ ZMAGAJĄCĄ SIĘ Z PRZEWLEKŁĄ CHOROBĄ? CO EPIKTET PORADZIŁBY POGRĄŻONEMU W ŻAŁOBIE? A THEODOR ADORNO NIESPRAWIEDLIWIE POTRAKTOWANEMU, KTÓRY POSTANAWIA ZAWALCZYĆ O SWOJE? Co zostanie z filozofii, jeśli podda się ją próbie bezpośredniego doświadczenia moralnego? C...(38.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.99 zł
51.99 zł(-25%) -
Styl przywiązania, który kształtujemy w dzieciństwie, trwale zmienia kolory naszego emocjonalnego krajobrazu. Wpływa na nasze decyzje, relacje i to, w jaki sposób myślimy o sobie. Psychoterapeutka Diane Poole Heller, specjalizująca się w teorii przywiązania i traum, przystępnie objaśnia procesy...
Twój styl przywiązania. Jak tworzyć głębokie relacje i celebrować intymność Twój styl przywiązania. Jak tworzyć głębokie relacje i celebrować intymność
(35.02 zł najniższa cena z 30 dni)35.02 zł
44.90 zł(-22%) -
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
TO NIE JEST PORADNIK. TO IMPULS DO DZIAŁANIA! Nic mnie nie złamie, bijący rekordy popularności pamiętnik Davida Gogginsa, ukazał ogrom drzemiącego w każdym z nas niewykorzystanego potencjału. Był jednak dopiero wstępem do poznania pełni mocy ludzkiego umysłu. W Bez końca Goggins wprowadza cię do ...
Bez końca. Uwolnij umysł i wygraj wewnętrzną walkę Bez końca. Uwolnij umysł i wygraj wewnętrzną walkę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)44.92 zł
59.90 zł(-25%) -
Jak to jest, że niektórzy potrafią stworzyć stabilny i zdrowy związek, a inni w relacji z bliską osobą walczą o każdy dzień? Angażujesz się nadmiernie w każdy związek i martwisz się, że nikt nie zdoła cię pokochać? A może bycie w związku kojarzy ci się z utratą siły i niezależności? Są dziedziny ...
Partnerstwo bliskości. Jak teoria więzi pomoże ci stworzyć szczęśliwy związek Partnerstwo bliskości. Jak teoria więzi pomoże ci stworzyć szczęśliwy związek
(29.56 zł najniższa cena z 30 dni)29.56 zł
37.90 zł(-22%)
Zobacz pozostałe książki z serii Dla bystrzaków
-
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy...
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Naw...
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumi...
Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przec...(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Ta książka pokaże Ci, jak wybrać odpowiednią metodę szkoleniową dla szczenięcia lub dorosłego, a nawet starego psa i jak zbudować opartą na wzajemnym szacunku relację z czworonożnym członkiem rodziny. Nauczysz psa komend, wyeliminujesz niepożądane zachowania i sprawisz, że szkolenie będzie mu prz...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Ebooka "Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- Business Plans For Dummies
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2035-7, 9788324620357
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7643-9, 9788324676439
- Data wydania ebooka:
- 2013-04-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 4850
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.2MB
- Zgłoś erratę
- Serie wydawnicze: Dla bystrzaków
Spis treści ebooka
- O książce (16)
- Konwencje zastosowane w książce (16)
- Czego nie czytać (17)
- Naiwne założenia (17)
- Jak podzielona jest książka (18)
- Część I: Wiedzieć, dokąd się zmierza (18)
- Część II: Charakterystyka rynku (18)
- Część III: Ocena perspektyw Twojej firmy (18)
- Część IV: Spojrzeć w przyszłość (19)
- Część V: Zastosować biznesplan w praktyce (19)
- Część VI: Dekalogi (19)
- Ikony wykorzystane w książce (20)
- Co dalej (20)
- Wskazanie przydatnych zasobów planistycznych (23)
- Ta księgarnia tuż za rogiem (24)
- Surfowanie po sieci (25)
- Instalowanie oprogramowania do tworzenia biznesplanu (27)
- Pomoc profesjonalisty (27)
- Wsparcie przyjaciół zawsze w cenie (28)
- Dobór uczestników procesu planowania (29)
- Wyznaczanie podstawowych zasad (29)
- Delegowanie zadań (30)
- Sporządzenie dokumentu na piśmie (32)
- Streszczenie (33)
- Zarys firmy (33)
- Otoczenie biznesowe (34)
- Charakterystyka firmy (34)
- Strategia (35)
- Analiza finansowa (35)
- Plan działania (36)
- Precyzowanie pomysłu na biznes (38)
- Spójrz przed siebie (39)
- Spójrz za siebie (39)
- Rozejrzyj się wokół siebie (40)
- Pierwszy krok (41)
- Plan też trzeba zaplanować (42)
- Planowanie - nauka czy sztuka? (42)
- Planowanie a taktyka (43)
- Dlaczego planowanie jest tak ważne? (44)
- Pamiętaj o czytelnikach (45)
- Fundusze typu venture capital oraz anioły biznesu (46)
- Bankowcy i inne źródła wsparcia finansowego (49)
- Dlaczego wartości są tak ważne? (52)
- Trudne decyzje (52)
- Etyka i przepisy prawa w praktyce (53)
- Nie daj się złapać z opuszczoną gardą (54)
- Posiadanie deklaracji wartości jest wartością samą w sobie (55)
- Precyzowanie wartości wyznawanych w Twojej firmie (56)
- Skup się na już zdefiniowanych zasadach i przekonaniach (58)
- Formułowanie deklaracji wartości (61)
- Wartości - i co dalej? (62)
- Wyznaczanie wizji organizacji (63)
- Opracowywanie misji Twojej organizacji (67)
- Pierwsze kroki (68)
- Jak opisać firmę w maksymalnie 50 słowach (70)
- Cele ogólne i cele szczegółowe (71)
- Po co to wszystko? (72)
- Cele ogólne a cele szczegółowe (73)
- Wydajność a skuteczność (75)
- To jest Twój interes - wyznaczanie celów ogólnych i szczegółowych (76)
- Wyznaczanie celów ogólnych (76)
- Wyznaczanie celów szczegółowych (77)
- Powiązanie celów ogólnych i szczegółowych z misją organizacji (78)
- Unikanie pułapek związanych z tworzeniem biznesplanu (80)
- Czas jest bardzo ważnym czynnikiem (81)
- Czym się tak naprawdę zajmujesz? (86)
- Analiza własnej branży (87)
- Wzmacnianie struktury (89)
- Analiza rynków (91)
- Pamiętaj o relacjach z innymi (93)
- Finanse (94)
- Dane pomocnicze (96)
- Identyfikowanie kluczowych czynników sukcesu (98)
- Nowe technologie (99)
- Działalność operacyjna (99)
- Zatrudnianie ludzi (99)
- Organizacja pracy (100)
- Jakość usług (100)
- Odpowiednia lokalizacja (100)
- Marketing (101)
- Dystrybucja (101)
- Dostosowywanie się do wymogów regulacyjnych (101)
- Przygotowanie na szanse i zagrożenia (102)
- Gdy możesz cieszyć się spokojną wodą (102)
- Gdy na horyzoncie zbierają się ciemne chmury (104)
- Dzielenie klientów na grupy (108)
- Definiowanie segmentów rynku (110)
- Kto kupuje? (111)
- Co kupuje? (115)
- Dlaczego kupuje? (119)
- Właściwe definiowanie segmentów (122)
- Czy segment jest właściwych rozmiarów? (122)
- Czy można zidentyfikować klientów? (124)
- Czy można dotrzeć do rynku? (125)
- Nastawienie na rynek (126)
- Analiza rynku (126)
- Definiowanie typów osobowości (128)
- Uważne obserwowanie ogólnej sytuacji (129)
- Zdobywanie wiedzy na temat klientów (132)
- Definiowanie dobrego klienta (132)
- Postępowanie ze złymi klientami (133)
- Obserwowanie klienteli konkurencji (134)
- Poznawanie zachowań klientów (135)
- Zrozumienie potrzeb klientów (135)
- Identyfikacja motywacji klienta (136)
- Zrozumienie procesu dokonywania wyboru (138)
- Postrzeganie to rzeczywistość (138)
- Uruchomienie pięciu etapów przyjmowania produktu (139)
- Lepsza obsługa klientów (140)
- Przyjrzeć się klientom (140)
- Budowanie lojalności (141)
- Przypadek specjalny - klient biznesowy (142)
- Pośrednie zaspokajanie popytu (143)
- Podejmowanie decyzji jako proces sformalizowany (143)
- Poznać siły, z którymi trzeba się liczyć (144)
- Zrozumienie wartości konkurentów (148)
- Identyfikowanie prawdziwych konkurentów (150)
- Identyfikowanie konkurentów na podstawie wyborów dokonywanych przez klientów (151)
- Użytkowanie produktów a konkurencja (154)
- Identyfikowanie grup strategicznych (155)
- Przyszli konkurenci (158)
- Monitorowanie działań konkurentów (160)
- Określanie potencjału firm konkurencyjnych (160)
- Ocena strategii konkurentów (162)
- Przewidywanie przyszłych działań konkurentów (163)
- Określanie celów, do których zmierzają konkurenci (164)
- Identyfikowanie założeń formułowanych przez konkurencję (165)
- Walka o zwycięstwo (166)
- Porządkowanie faktów i danych liczbowych (167)
- Wybieraj odpowiednie potyczki (169)
- Analiza sytuacyjna (174)
- Identyfikowanie mocnych i słabych punktów (175)
- Punkty odniesienia (175)
- Identyfikowanie możliwości i zasobów (177)
- Monitorowanie kluczowych czynników sukcesu (187)
- Analiza sytuacji firmy w trzech wymiarach (189)
- Rzut oka na konkurencję (189)
- Analiza SWOT (190)
- Definiowanie tego, w czym jesteś najlepszy (194)
- Poszczególne ogniwa łańcucha wartości (195)
- Wykuwanie łańcucha wartości (197)
- Tworzenie propozycji wartości (199)
- Tworzenie modelu biznesowego (200)
- Gdzie są te pieniądze? (200)
- Kolejny ważny czynnik - czas (201)
- Tworzenie skutecznego modelu biznesowego (203)
- Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej (204)
- Podstawowe kompetencje (206)
- Utrzymywanie przewag konkurencyjnych w długim okresie (207)
- Alokowanie zasobów (209)
- Interpretacja rachunku zysków i strat (212)
- Generowanie przychodów (213)
- Obliczanie kosztów (214)
- Zyski (215)
- Interpretacja bilansu (216)
- Aktywa (217)
- Pasywa (220)
- Interpretacja rachunku przepływów pieniężnych (221)
- Obracanie pieniędzmi - przypływy i odpływy gotówkowe (222)
- Zmiany stanu środków pieniężnych (225)
- Analiza wskaźników finansowych (227)
- Regulowanie zobowiązań krótkoterminowych (228)
- Regulowanie zobowiązań długoterminowych (230)
- Relatywna rentowność firmy (231)
- Opracowywanie prognoz finansowych (236)
- Rachunek zysków i strat proforma (238)
- Szacunki dotyczące bilansu (243)
- Prognozowanie przepływów pieniężnych (248)
- Analiza alternatywnych prognoz finansowych (248)
- Analiza z wykorzystaniem modelu DuPonta (249)
- Analiza "a gdyby" (251)
- Tworzenie budżetu (251)
- Z czego składa się budżet (252)
- Opracowywanie budżetu (254)
- Wskazywanie obszarów zmiany (262)
- Trendy gospodarcze (263)
- Trendy polityczne (267)
- Trendy kulturowe (269)
- Trendy technologiczne (271)
- Przewidywanie zmian (274)
- Prognozowanie trendów (275)
- Tworzenie scenariuszy (277)
- Planowanie zabezpieczeń (278)
- Przygotowanie na przyszłe zmiany (279)
- Stosowanie strategii standardowych (284)
- Przywództwo kosztowe (285)
- Wyróżnianie się z tłumu (289)
- Koncentracja na koncentracji (294)
- Zmiana zakresu działalności (296)
- Można robić wszystko albo tylko jedną rzecz (297)
- Outsourcing i offshoring (299)
- Przewodzenie i naśladowanie (300)
- Strategie lidera rynku (301)
- Strategie naśladowców (302)
- Tworzenie strategii na miarę własnych potrzeb (303)
- Oko w oko z cyklem życia produktu (306)
- Wprowadzenie (307)
- Wzrost (308)
- Dojrzałość (308)
- Spadek (309)
- Ocena sytuacji bieżącej (310)
- Poszukiwanie możliwości rozwoju (311)
- Ten sam produkt, ten sam rynek (315)
- Nowy rynek lub nowy produkt (317)
- Nowy produkt, nowy rynek (320)
- Zarządzanie portfelem produktów (323)
- Wykorzystywanie strategicznych jednostek biznesowych (323)
- Mierzyć jak najwyżej (325)
- Macierz GE (330)
- Wprowadzanie biznesplanu w życie (338)
- Budowanie efektywnej struktury organizacyjnej (340)
- Struktura najprostsza (341)
- Model funkcjonalny (341)
- Podział na oddziały (342)
- Struktura macierzowa (343)
- Gdzie kucharek sześć... (343)
- Wybór najlepszego rozwiązania (344)
- Opracowywanie skutecznych procedur (345)
- Promowanie postawy przywódczej (350)
- Kształtowanie kompetencji biznesowych (351)
- Budowanie kultury organizacji (353)
- Wizja organizacji - ciąg dalszy (355)
- Zachodzi nagła zmiana celów biznesowych (359)
- Firma nie osiąga kolejnych celów przewidzianych w biznesplanie (360)
- Pojawia się nowa technologia (360)
- Odchodzą ważni klienci (360)
- Zaostrza się konkurencja (361)
- Gwałtownie spada popyt na Twoje produkty (361)
- Przychody maleją, a koszty rosną (362)
- Spada morale pracowników firmy (362)
- Nie sprawdzają się kluczowe prognozy finansowe (362)
- Firma zbyt szybko się rozwija (363)
- Czy Twoje cele są zgodne z misją organizacji? (365)
- Czy możesz wskazać najważniejsze możliwości i szanse, jakie przed Tobą stoją? (366)
- Czy jesteś przygotowany na zagrożenia? (366)
- Co wiesz o swoich klientach? (367)
- Czy potrafisz śledzić poczynania swoich konkurentów? (367)
- Czy znasz swoje słabe i mocne punkty? (367)
- Czy Twoja strategia ma sens? (368)
- Czy Twoje dane liczbowe są wiarygodne? (368)
- Czy naprawdę jesteś gotów na zmiany? (369)
- Czy Twój biznesplan jest zwięzły i aktualny? (369)
- Brak jakiegokolwiek biznesplanu (371)
- Ignorowanie wizji organizacji i jej wartości (372)
- Odgadywanie oczekiwań klientów (372)
- Niedocenianie konkurencji (372)
- Ignorowanie mocnych punktów firmy (373)
- Mylenie budżetu z biznesplanem (373)
- Uciekanie od rozsądnego ryzyka (374)
- Dopuszczenie do sytuacji, w której jedna osoba zdominuje proces planistyczny (374)
- Obawianie się zmian (375)
- Zaniechanie motywowania i nagradzania (375)
O autorach (11)
Podziękowania od autorów (13)
Wprowadzenie (15)
Część I: Wiedzieć, dokąd się zmierza (21)
Rozdział 1: Przygotowania do opracowywania biznesplanu (23)
Rozdział 2: Znaczenie biznesplanu (37)
Rozdział 3: Obieranie właściwego kierunku (51)
Rozdział 4: Wyznaczanie właściwego kursu (67)
Część II: Charakterystyka rynku (83)
Rozdział 5: Analiza otoczenia biznesowego (85)
Rozdział 6: Rozbieranie rynku na części pierwsze (107)
Rozdział 7: Poznawanie swoich klientów (129)
Rozdział 8: Analiza otoczenia konkurencyjnego (147)
Część III: Ocena perspektyw Twojej firmy (171)
Rozdział 9: Ocena sytuacji bieżącej (173)
Rozdział 10: Zarabianie pieniędzy na tym, w czym jest się najlepszym (193)
Rozdział 11: Orientowanie się w szczegółach finansowych (211)
Rozdział 12: Prognozowanie i budżetowanie (235)
Część IV: Spojrzeć w przyszłość (259)
Rozdział 13: Zarządzanie niepewnością (261)
Rozdział 14: Myślenie strategiczne (283)
Rozdział 15: Rozwój (305)
Część V: Zastosować biznesplan w praktyce (335)
Rozdział 16: Kształtowanie organizacji (337)
Rozdział 17: Przewodzenie (349)
Część VI: Dekalogi (357)
Rozdział 18: Dziesięć sygnałów, że Twój biznesplan wymaga odświeżenia (359)
Rozdział 19: Dziesięć pytań dotyczących Twojego biznesplanu (365)
Rozdział 20: Dziesięć pułapek i błędów związanych z opracowywaniem biznesplanu (371)
Dodatek A: Przykładowy biznesplan (377)
Skorowidz (401)
Oceny i opinie klientów: Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków Paul Tiffany, Steven D. Peterson (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii